- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

שי גבסו מתחדש: נגמרו לנו השירים העצובים

שי גבסו - נגמרו לנו השירים העצובים

"נגמרו לנו השירים העצובים" הוא סינגל ראשון של הזמר והיוצר שי גבסו מתוך אלבום חדש, רביעי במספר, שנמצא בתהליכי עבודה ואיסוף חומרים.

שי גבסו ממשיך להפתיע בבחירות מוזיקליות אומנותיות מקוריות ולא מתפשרות, הפעם משתף פעולה עם צמד המפיקים המצליחים ומוכשרים סאבו וקותי, שבאמתחתם הצלחות מוזיקליות רבות, ובין היתר גם זכייה בפרס אקו"ם על הפקת אלבום הסולו הראשון בעברית.

כמו בכל שיריו, גם את השיר הזה כתב והלחין שי גבסו, ועל ההפקה המוזיקלית והעיבוד אחראים סאבו וקותי. זהו שיתוף פעולה ראשון ומפתיע ביניהם, בין יוצרים המגיעים מעולמות מוסיקליים שונים, שיצרו בשיר שילוב ייחודי בין הפקה אלקטרונית מוקפדת וחדשנית לבין שירתו הכובשת והמרגשת של גבסו.

גבסו ממשיך לקבע את מעמדו כאחד מהזמרים והיוצרים הצעירים,האמיצים והחרוצים בישראל עם 9 שנות פעילות, 3 אלבומים, להיטים שהטביעו חותם והפכו לחלק חשוב מפס הקול הישראלי. הופעות פתוחות ומכורות מלאות ומצליחות ברחבי הארץ ושיתופי פעולה עם אמנים מן השורה הראשונה.

לחצו PLAY להאזנה לשיר[audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2011/12/gabso-nigmeru.mp3|titles=שי גבסו – נגמרו לנו השירים העצובים]