- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

בכל דרכיך דעהו: אורי אדלר בסינגל שני – אתה

אורי אדלר - אתה

לפני כשנתיים מלאו 200 שנה לפטירתו של רבי לוי יצחק מברדיצ'ב זצ"ל, שהיה ידוע בלימוד הסניגוריה על עם ישראל ובמציאת הנקודות הטובות בכל אחד ואחד. באותה תקופה נקלע אורי אדלר לאחד מבתי הכנסת בירושלים, תוך עיון בספרייה תפס את עינו ספר עתיק מתפורר. סקרונותו גברה כשגילה שהספר מלא וגדוש באמרות של צדיקי עליון מהדורות הקדמונים. אחת מהאמרות הפשוטות, אך חודרות ללב ולנפש היתה של רבי לוי יצחק, אותה גם נהג לשיר: "באשר אלך – אתה, באשר אעמוד – אתה, רק אתה, שוב אתה, תמיד אתה".

המילים, המדברות לכל אדם בישראל כבשו את ליבו של אדלר והלחן נבע מאליו. העיבוד וההפקה המוסיקלית הפשוטה, אך גאונית- הצטרפו אליהם בהמשך. הסינגל עתיד לראות אור באופן רשמי במסגרת האלבום המלא של אדלר – אל ומתוך האינסוף שצפוי להגיע לחנויות בע"ה לקראת ט"ו בשבט הבעל"ט.

האלבום חדש צפוי להכיל מוסיקה יהודית מקורית עם נגיעות אתניות ורוק בטעם של פעם, שמושפעות ממגוון סגנונות, מברסלב כמובן, אך גם מתל אביב בה גדל ועדיין מחובר אליה. ההכנסות קודש מהאלבום יופנו להקמת הבית היהודי באילת ומיזמים קשורים. סינגל ראשון מתוכו ראיתי ראה אור לפני כחודש וחצי וזכה לחשיפה תקשורת נכבדה.

לחצו PLAY להאזנה לשיר[audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2012/01/adler-ata.mp3|titles=אורי אדלר – אתה]