"בסיעתא דשמייא" – אלבום חדש של מארשים שהולחנו בחצר הקודש 'סערט ויז'ניץ'

בסיעתא דשמיא

"בסיעתא דשמייא" – אלבום חדש של מארשים שהולחנו בחצר הקודש 'סערט ויז'ניץ' ע"י מלחין החצר ר' חיים בנט הי"ו.

המארשים באלבום המבוצעים ע"י מקהלת 'רננו חסידים', הינם אוסף שאותם בנט הלחין במרוצת השנים בהוראת האדמו"ר, מדי ערב ראש השנה.

האלבום חולק כשי למשתתפי המגבית המרכזית השנתית של מרכז מוסדות סערט ויז'ניץ בארה"ק שהתקיימה במוצאי שבת האחרונה בנתניה.

לחצו PLAY להאזנה לשיר הנושא מתוך האלבום
[audio:https://www.chasidinews.com/audio/banet-marsh.mp3]

ביצועים נוספים

שירים חסידיים

יוסי פריד ודניאל אלישע נופלים 'ביד השם'

חיבור מסקרן יוצא לאוויר העולם. "ביד השם" דואט חדש ליוסי פריד ודניאל אלישע, שיר חדש ומרגש אותו הלחין יוסי פריד, כשעל העיבוד וההפקה המוזיקלית אמון מוישי כהנא.

להאזנה ←