ניסים בלאק מארח את נתנאל ישראל: תגיד תודה

ניסים בלאק ונתנאל ישראל - תגיד תודה

"תגיד תודה" שרים ניסים ונתנאל ישראל בלהיט חדש ומקפיץ לקראת ראש השנה. במילות הראפ ניסים מתאר את ההתרגשות שלו לבוא לאומן כבכל שנה ולהיות קרוב לרבו רבי נחמן מברסלב וכמה צריך להודות לה' ולא להתייאש.

לא מזמן הוא כבש בסערה את העולם היהודי כאשר התארח בשיר "ה' מלך 2.0" של גד אלבז, השיר זכה להצלחה מסחררת בכל העולם היהודי, ניסים הגשים את חלומו עשה עליה לישראל וכיום לקראת סיום אלבום חדש גדוש בלהיטים שיצא בחודש הקרוב.

ניסים בלאק – ראפר וזמר היפ הופ שחור מסיאטל, היה מוכר בשם דמיאן בלאק [D.BLACK] גדל כמוסלמי וסומן ככוכב עולה במוזיקה השחורה בעולם ובעקבות מקרה טראגי שקרה לאחד מחבריו התחיל לחפש משמעות לחייו ואז עשה מהפך בחייו והתגייר. הוא שינה את שמו ל"ניסים" ויחד עם משפחתו המורחבת הפך לחסיד אמיתי ובחודשים האחרונים עשה עליה לישראל ומתגורר בירושלים.

לחצו PLAY להאזנה לשיר

ביצועים נוספים

שירים חסידיים

יוסי פריד ודניאל אלישע נופלים 'ביד השם'

חיבור מסקרן יוצא לאוויר העולם. "ביד השם" דואט חדש ליוסי פריד ודניאל אלישע, שיר חדש ומרגש אותו הלחין יוסי פריד, כשעל העיבוד וההפקה המוזיקלית אמון מוישי כהנא.

להאזנה ←