שמע בני: כך ייראה אלי הרצליך בעוד חמישים שנה

אלי הרצליך משיק סינגל חדש ומרגש באווירה חורפית – "המלאך", השונה מאוד מכל הרפרטואר המוסיקלי שהרצליך מזוהה איתו.

הלחן של נדב כהן זכה במקום הראשון בתחרות המלחינים של מחנה "בני תורה", והכה גלים רבים בעולם הישיבות שם זכה למאות ביצועים בקומזיצים השונים, אך עד-כה לא יצא באופן רשמי.

המפיק ישראל לובין הרים את הכפפה, ולצורך כך חבר אל המעבד והמפיק המוסיקלי דוד איכילביץ [ישי ריבו], שלקח את מילותיו של החזון איש ועטף אותן בעיבוד והפקה מוסיקלית ישראלית מתוך רצון להנגיש את המסר החזק והעוצמתי לכלל הקהלים והמגזרים.

את יציאת השיר מלווה וידאו-קליפ מיוחד אשר צולם בלוקיישנים אותנטיים ומרהיבים – העיר העתיקה שבצפת וסמטאות שכונת נחלאות שבירושלים בהשתתפות קאסט נרחב של שחקנים וניצבים.

לחצו PLAY להאזנה לשיר

לחצו PLAY לצפייה בקליפ

ביצועים נוספים

שירים חסידיים

יוסי פריד ודניאל אלישע נופלים 'ביד השם'

חיבור מסקרן יוצא לאוויר העולם. "ביד השם" דואט חדש ליוסי פריד ודניאל אלישע, שיר חדש ומרגש אותו הלחין יוסי פריד, כשעל העיבוד וההפקה המוזיקלית אמון מוישי כהנא.

להאזנה ←