פרחי ניו יורק מחכים למשיח עם סינגל חדש: "משיח בן דוד"

המלחין והמעבד איצי באלד משחרר סינגל חדש בביצוע מקהלת "פרחי ניו יורק" (New York Boys Choir). השיר, "משיח בן דוד", הושק באווירת ימי ההכנה לפסח, והוא משלב את הסאונד האנרגטי והמודרני של המקהלה עם טקסטים של כיסופים לגאולה. 

היצירה, בעיבודם המשותף של באלד ויואל וייס, מבליטה את הקולות המלוטשים של חברי המקהלה ונועדה לעורר את הלבבות בציפייה לבוא המשיח. 

לחצו PLAY להאזנה לשיר

ביצועים נוספים

שירים חסידיים

יוסי פריד ודניאל אלישע נופלים 'ביד השם'

חיבור מסקרן יוצא לאוויר העולם. "ביד השם" דואט חדש ליוסי פריד ודניאל אלישע, שיר חדש ומרגש אותו הלחין יוסי פריד, כשעל העיבוד וההפקה המוזיקלית אמון מוישי כהנא.

להאזנה ←