ליפא שמלצער מתמלא אמונה באלבום חדש - חסידיניוז

ליפא שמלצער מתמלא אמונה באלבום חדש

מאת: יוסי אשרי | ח׳ בסיון ה׳תשע״ב (29/05/12) 16:13 | אלבומים חדשים | הדפס הדפס

ליפא שמלצער - אמונה

כשליפא שמלצער מוציא אלבום חדש, זאת חגיגה גדולה של ממש לאוהדי וחובבי המוסיקה החסידית. סוד גלוי שליפא הוא טיפוס לא שגרתי במיוחד וכך גם הם פני אלבומיו.

באלבום החדש שזכה לשם מפולפל באנגלית ולשם הפשוט 'אמונה' בעברית, תריסר שירים חדשים, בהם בחר לארח חברים טובים מידי פעם: בערי וובער, שרולי גרין, יואלי גרינפלד, יואלי פאלקאוויטש, שרגי גשטטנר, שלומי דסקל, משה אייזנברג, צאלי גולד ודוד מושקוביץ – הכוכב נולד היהודי.

רוב השירים באלבום הולחנו ע"י ליפא עצמו ויש גם קצת של פינקי וובער ויוסי גרין. סוללה ארוכה של מעבדים ידועי שם התחלקו במלאכה, ואלה שמותם: משה לאופר, מונה רוזנבלום, נפתלי שנילצער, רולי אזרחי, רובי בנט, יואלי דיקמן ומאיר אדלר.

חשוב לציין שיר משעשע באנגלית ובאידיש 'תנתק את הטלפון' – היוצא חוצץ נגד התופעה בה אנשים מדברים בטלפון בכל רגע נתון ומנותקים מהסובב אותם וכן לראשונה ליפא עם שיר בעברית 'ילד קטן' שכתב ישי לפידות שגם מתארח בסולו בשיר עצמו יחד עם מקהלת ידידים הישראלית.

את האלבום מפיצה בארצות הברית חברת 'אדרת מיוזיק'

לחצו PLAY להאזנה למיקס משירי האלבום[audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2012/05/LipaLeapOfFaith.mp3|titles=ליפא שמלצער – אמונה]

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 4.38
Loading...

תגיות: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,


תגובות (1)

  1. מוטי נאה הגיב:

    הייתי מעוניין לדעת איזה שיר עיבד מי
    בכל הדיסק…

השאר תגובה

תוכן תגובה