יואלי פאלקאוויטש מפציע באלבום בכורה: מהר - חסידיניוז

יואלי פאלקאוויטש מפציע באלבום בכורה: מהר

מאת: יוסי אשרי | כ״ו באדר ה׳תשע״ב (20/03/12) 13:18 | אלבומים חדשים | הדפס הדפס

יואל פאלקאוויש - מהר

זה היה בגיל שמונה בלבד, שהקהל שם לב לנוכחותו של יואלי פאלקאוויטש כשהופיע עם המקהלה של הישיבה בה למד. הבקשות להופיע בשמחות החלו להגיע בהדרגה, אבל רק אחרי שהתחתן החל לקחת את העניין ברצינות. עם הזמן יואלי הופיע באינספור שמחות, נצפה באלפי קטעי וידאו וכן השתתף באלבום 'אמן ואמן' שיצא לפני כשנתיים. בכל פרוייקט חדש שנטל בו חלק, קהל האוהדים הלך וגבר.

לאחר כל זאת, יואלי הרגיש מוכן להשקת אלבום הבכורה אשר עשוי להגדיל את קהל האוהדים בעשרת מונים – כל זאת כשהוא רק בן 28. מיטב אנשי התעשייה נטלו חלק בהפקת האלבום, שמכיל עשרה לחנים של טובי המלחינים: יוסי גרין, איצי וואלדנר, אלי לאופר, שלמה קאליש, חיים הרטמן ור' משולם גרינברגר.

מפיק האלבום, יוסי רובין עשה כמיטב יכולתו שהשירים ישמעו מלוטשים במיוחד, לשם כך נטל את טובי המעבדים: רובי בנט, יהושע פריד ויואלי דיקמן. גם חלקם של המקהלות לא נפקד, ונטלו בהם חלק מוישי רוט, אלי לאופר, רובי בנט, יואלי דיקמן, יואלי הורביץ ומקהלת שירה.

את האלבום מפיצה בארצות הברית חברת 'ניגון'.

לחצו PLAY להאזנה למיקס משירי האלבום[audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2012/03/falkowitzpromo.mp3|titles=יואל פאלקאוויטש – מהר]

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 3.00
Loading...

תגיות: , , , , , , , , , , , , , , ,


השאר תגובה

תוכן תגובה