צפו: יוחאי בן אב"י LIVE אצל דוד ד'אור בגלצ

יוחאי בן אב"י

במסגרת סבב הראיונות לרגל השקת האלבום החדש 'בוא ונצא' הגיע הזמר והיוצר יוחאי בן אב"י לאולפני גלי צה"ל ביפו, שם התארח בתכנית 'ציפורי לילה מוסיקליות' עם דוד ד'אור.

מעבר לשיחות והשמעות של שירי האלבום החדש, ביצע יוחאי בLIVE יחד עם המפיק המוסיקלי בני שוורץ, שיר חדש בהשמעת בכורה. מדובר בלחן חדש לפיוט 'יעלה בואי לגני' – אליו הוסיף יוחאי בית חדש ואקטואלי.

לירושלמים שביננו, יוחאי מגיע עם הנגנים למועדון 'הגולה' החדש במתחם הרכבת, ביום שלישי ח' בניסן (4/4), שווה להגיע.

לחצו PLAY לצפייה

ביצועים נוספים

שירים חסידיים

יוסי פריד ודניאל אלישע נופלים 'ביד השם'

חיבור מסקרן יוצא לאוויר העולם. "ביד השם" דואט חדש ליוסי פריד ודניאל אלישע, שיר חדש ומרגש אותו הלחין יוסי פריד, כשעל העיבוד וההפקה המוזיקלית אמון מוישי כהנא.

להאזנה ←