מאירים נשמות: סינגל שני מאלבום הבכורה של אלחי - חסידיניוז

מאירים נשמות: סינגל שני מאלבום הבכורה של אלחי

מאת: יוסף ארנפלד | ז׳ בסיון ה׳תשע״ח (21/05/18) 9:37 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

אלחי רפואה (26) נולד בירושלים, והוא יוצר, כותב ומלחין מוסיקה יהודית ישראלית. כחלק מעיסוק במוסיקה הוא מנצח במקהלת ילדים. כיום אלחי הוא תלמיד בישיבה לבוגרי צבא, לאחר שהשתחרר מהצבא בתפקיד סמ"פ. מלבד התחום המוסיקלי הוא עוסק בחינוך, אהבתו השנייה, ומשמש כמדריך בישיבה תיכונית בירושלים.

מאירים נשמות הוא סינגל שני מאלבום הבכורה הנושא גם את שם השיר. שיר קטן – שמשדר תעצומות נפש גדולים, אותו כתב אלחי בזמן שירות הצבאי כקצין בחטיבת גבעתי. אלבום הבכורה מאירים נשמות כולל שירים וניגונים שאת חלקם אלחי כתב והלחין, טקסטים שנשענים על מקורות יהודיים ועל אמונת האדם בעצמו ובכוחותיו.
האלבום כולל פסוקים מולחנים וניגון חסידי ועתיד לצאת לקראת ראש השנה עם מופע השקה.

שיריו של אלחי כמו חיכו לרגע הנכון לפרוץ החוצה לתודעה. דרך הסינגל החדש, פורט אלחי את סגנונו המוסיקלי בצליל ייחודי ומהדהד, ומשקף לנו את עולמו האישי. על השיר מספר אלחי, "כשאדם חוזר למקומות האמתיים שלו בחיים, למקומות הבסיסיים והפשוטים שלו, רק אז – הוא יכול להאיר נשמות ולבטא את הטוב שלו והטוב שבו 'חוזרים לחולות, מנגנים מנגינות, מאירים נשמות'…אני בטוח שכל אחד יכול למצוא את הרגע הזה – הכן, אצלו בחיים, ומתוכו להאיר הלאה, למשפחתו, חבריו, תלמידיו".

לחצו PLAY לצפייה בקליפ

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 5.00
Loading...

תגיות:


השאר תגובה

תוכן תגובה