בעקבות הסגולה: חיים גולד שר "אבא, תודה"!

כולנו התוודענו בימים האחרונים לסגולה המופלאה של ר' חיים פלאג'י זיע"א, שהבטיח שמי שיזכה לא להתלונן ולא לקטר קיטור אחד מר"ח כסלו ועד היום השמיני של חנוכה – יראה נס באותה שנה.

בעקבות אותה סגולה נפלאה, מוציא האמן והיוצר חיים גולד את השיר "אבא, תודה", מילים עממיות ופשוטות שחודרות עמוק לנשמה שאותם כתב והלחין ומדברות על התודה שאנחנו צריכים לומר כל הזמן לאבינו שבשמים.

לחצו PLAY להאזנה לשיר

ביצועים נוספים

שירים חסידיים

יוסי פריד ודניאל אלישע נופלים 'ביד השם'

חיבור מסקרן יוצא לאוויר העולם. "ביד השם" דואט חדש ליוסי פריד ודניאל אלישע, שיר חדש ומרגש אותו הלחין יוסי פריד, כשעל העיבוד וההפקה המוזיקלית אמון מוישי כהנא.

להאזנה ←