הפייטן הבינלאומי אבי דלבנטי בפיוט “בבהילו יצאנו ממצרים”

הפייטן הבינלאומי אבי דלבנטי משיק פיוט מיוחד לכבוד חג הפסח על פי מסורת יהדות מרוקו.

“בבהילו יצאנו ממצרים” מזוהה בתור אחד הפיוטים המאפיינים את חג הפסח, שכן הוא נוגע בשני יסודות משמעותיים של חג הפסח ושל ליל הסדר.

פיוט זה שר כל בית יהודי ברחבי העולם על שולחן הסדר בחגיגיות רבה, ומוסיפים “כל דכפין ייתי ויכול", כלומר, מזמינים כל מי שצריך ורוצה להצטרף לסדר החג, מכיון שבלילה הזה אנו זוכרים את לידתנו כעם. ובמיוחד בתקופה זו בה אנו נמצאים, לאור המצב השורר בעולם, צריכים להתאחד יחד כל עם ישראל להתפלל ולייחל לגאולה בקרוב.

לחצו PLAY להאזנה לשיר

ביצועים נוספים

שירים חסידיים

יוסי פריד ודניאל אלישע נופלים 'ביד השם'

חיבור מסקרן יוצא לאוויר העולם. "ביד השם" דואט חדש ליוסי פריד ודניאל אלישע, שיר חדש ומרגש אותו הלחין יוסי פריד, כשעל העיבוד וההפקה המוזיקלית אמון מוישי כהנא.

להאזנה ←