הביצוע מיוחד של רפאל מלול ללהיט "עננו" - חסידיניוז

הביצוע מיוחד של רפאל מלול ללהיט "עננו"

מאת: מתי שיינברג | ו׳ בתשרי ה׳תשפ״א (24/09/20) 20:27 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

"עננו אלוקי אברהם, יצחק.. אביר יעקב", במילים מצמררות אלו מתוך תפילות הימים הנוראים, פותח רפאל מלול את הגרסה שלו לשיר שהוא תפילה עוצמתית הנאמרת בכל שנה מחדש במהלך יום הכיפורים, ואשר טוענת אותנו לכל השנה – עננו. תקופה זו הנושאת בכפה קושי כפול, מזמינה סימן שאלה על העתיד הקרוב, השנה החדשה ומה ייגזר בדיננו, ומתוך האוירה הטעונה זאת, מייחל רפאל לפתוח עם עננו את לבבות עם ישראל בתפילה ובתחנונים.

"המילה עננו ומשמעותה קרובה מאוד לליבי, כבר תקופה שאני מייחל להקליט לשיר העוצמתי הזה ששר במקור שרולי גינסברג גרסה משלי, והנה מגיע הזמן המדויק ביותר", מנמק רפאל את העיתוי להפקת השיר. "ביום כיפור זה אנו חייבים להתעורר, עברה עלינו שנה קשה עם השפעה עולמית. לכן בחרתי לשיר דווקא את התפילה המצמררת הזו כדי לגייס את כל מי שיהודי, בחצר ביתו או ברחובה של עיר – להתרגש, לבכות ולבקש שנה בטוחה וטובה יותר".

עננו יוצא סמוך ליום כיפור, בשעות האחרונות בהן ניתנת לנו הזדמנות לחזור בתשובה טרם יום הדין. "המילים הנשגבות והלחן המצוין של פינקי וובר, שולחים אותנו לשוב ולהתקרב אל ריבונו של עולם. אני מאחל לנו שנצליח להתקרב לבורא, ושנזכה לשנה טובה ומבורכת!".

לחצו PLAY להאזנה לשיר

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 5.00
Loading...

תגיות: , ,


השאר תגובה

תוכן תגובה