שיר וקליפ חדש למתי שריקי: "מהתחלה" - חסידיניוז

שיר וקליפ חדש למתי שריקי: "מהתחלה"

מאת: מערכת חסידיניוז | כ״ח בתשרי ה׳תשפ״ג (23/10/22) 8:13 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

מתי שריקי, אחד היוצרים שמבטיח ומקיים, משחרר סינגל חדש, "מהתחלה".

כשמתי כתב את השיר, הוא לא הכיר את דבריו של ר' נתן תלמידו הגדול של רבי נחמן מברסלב (ליקוטי הלכות השכמת הבוקר הלכה ג'): בעניין התחדשות, צריכין להשתדל להתחיל בכל פעם מחדש. ולא תהיה העבודה ישנה אצלו, כי עיקר כח העבודה הוא כפי ההתחלה, ועל כן צריך להתחיל בכל פעם מחדש, כי אולי לא הייתה התחלתו בתחילה כראוי, על כן צריך להתחיל עתה. וכן בכל יום ובכל פעם מחדש וכו', וזה צריכים בכל יום ויום בבוקר לעשות התחלה חדשה וכו', כמו שאמרו חכמינו הקדושים (ספרי) על הפסוק (דברים ו') "אשר אנכי מצווך היום", בכל יום ויום יהיו בעיניך כחדשים, וכן דרשו על פסוק (דברים כ"ז) "הסכת ושמע ישראל היום הזה נהיית לעם" וגו', שבכל יום יהיה דומה בעיניך כאלו היום באת עמו בברית, נמצא שבכל יום צריכין להתחיל מחדש וכו'. 

"השיר נכתב על יכולת הבחירה שלנו", מסביר מתי שריקי. "כיצד להתמודד עם מצבים שונים בחיים, כיצד לפעול מול האתגרים. הקושי תמיד קיים ועדיין, יש לנו את האפשרות להתחיל מהתחלה,  ובעצם – פירושה לא להרים ידיים. במילות השיר משולבים פתגמים יהודיים שמוכרים לכולנו, וגם הם מבטאים את אותו רעיון…".

מאחורי שריקי שני אלבומים ("אור חדש", "דרכים") ומספיק סינגלים כדי לאכלס אלבום נוסף, הסינגל הקודם לבסוף נגיע, זכה להשמעות רבות בתחנות הרדיו. מהתחלה הוא חלק מאלבום שלישי שבדרך. 

לחצו PLAY להאזנה לשיר

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 5.00
Loading...

תגיות:


השאר תגובה

תוכן תגובה